Bodová matematika.
Motto:
„Kto chce pochopiť matematiku, ten musí v prvom
rade pochopiť obsah definície pojmu matematický bod.“
„Kto chce zmeniť matematiku, ten musí v prvom rade
zadefinovať novú definíciu pojmu, matematický bod.“
(Túto
kapitolu začnem zdanlivo odťažito a to
opisom pojmu vzdelanie tak, ako vzdelanie chápe ústava SR.)
Ústavná Definícia pojmu vzdelávanie.
Ústava
Slovenskej republiky, vo svojom článku 42, odstavec č.1, zaručuje občanom SR
právo na „vzdelanie“.
Ibaže
ústava SR priamo, nedefinuje to, čo ona pod pojmom „vzdelanie“ chápe.
Toto nejasné zadefinovanie pojmu vzdelanie v ústave SR, tvorí živnú
pôdu pre rôzne politické zoskupenia na to, aby oni v prípade, že sa dostanú k moci čo aj demokratickým
spôsobom, aby oni potom iba na základe ich ohraničených záujmov tej ktorej
politickej strany, svojvoľne neurčovali občanom SR, čo sa má pod pojmom „vzdelanie“
chápať.
Keďže
ústava SR pojem vzdelanie nijako nešpecifikuje, občanom SR preto ostáva
iba jedna možnosť a to, aby si oni sami, vylučovacou metódou zadefinovali to,
čo ústava SR pod pojmom „vzdelanie“ v žiadnom prípade nesmie si
predstavovať.
a) Pod pojmom „vzdelanie“, ústava SR si v žiadnom prípade nesmie si predstavovať, štátom
(Slovenskou republikou) organizovaný proces systematického šírenia
nepravdivých, či vopred experimentálne nepreverených informácii o javoch
a zákonitostiach ktoré prebiehajú v materiálnom svete.
b) Naopak, ústava SR je
povinná pod pojmom „vzdelanie“, chápať iba štátom organizovaný,
systematický proces šírenia pravdivých, čiže výlučne experimentálne overených
informácií o javoch a zákonitostiach materiálnej prírody, na štátom
financovaných školách a univerzitách SR, ako aj v štátom
financovaných verejnoprávnych inštitúciách. (Slovenský rozhlas,
a Slovenská televízia.)
Komentár:
Keďže iba pravdy materiálneho sveta, dajú sa overiť
experimentálnym dôkazom - spôsobom, pravdy metafyzické, pravdy pochádzajúce
z javov a zákonitosti ktoré prebiehajú v takom svete, ktorý
existuje mimo materiálneho sveta, teda v takom svete, ktorý si rôzni ľudia vysnili rôznymi snami, čiže také
pravdy ktorých pravdivosť v žiadnom prípade nemôže byť experimentálnym
(ale ani žiadnym iným) spôsobom overiteľná, nemôžu byť predmetom štátom
organizovaného vzdelávacieho procesu. Takéto vysnené ľudské pravdy, nemôžu
byť súčasťou systematizovaného šírenia pravdivých informácii, čiže procesu „vzdelávania“
ktorý v zmysle ústavy SR má prebiehať na školách a univerzitách
SR.
Z uvedenej, nepriamej
definície pojmu „vzdelanie“, ktorú je nútená akceptovať aj v ústava SR, plynie aj taký záver,
že ak sa na štátom financovaných školách a univerzitách SR šíria
experimentálne neoverené, či experimentom neoveriteľné informácie
o javoch a zákonitostiach materiálneho sveta, alebo ak sa na štátom
financovaných školách univerzitách SR šíria metafyzické, nikdy, nikým a
ničím neoveriteľné, v zásade protichodné
informácie o javoch a zákonitostiach mimo materiálneho sveta, potom
takýto štát šírením takýchto experimentom neoverených, či neoveriteľných
informácii, upiera svojím občanom ich ústavné právo na„vzdelanie“.
Potreba celospoločenského
zjednotenia definície pojmu „vzdelanie“ na báze systematického šírenia výlučne experimentálne overených
informácii o javoch a zákonitostiach ktoré prebiehajú výlučne v
materiálnej prírode, konkrétne na štátom financovaných školách
a univerzitách SR, je veľmi naliehavá spoločenská objednávka, lebo iba
takouto celospoločenskou, jednotnou a preto aj ústavou SR akceptovateľnou
definíciou pojmu „vzdelanie“ môže sa demokratická spoločnosť ubrániť
tomu, aby osobné ambície ľudí (ktorým sa po slobodných voľbách dočasne
prepožičiava štátna moc) neboli touto prepožičanou štátnou mocou, (ústavou SR)
prezentované na školách a univerzitách, ako večne platné pravdy
materiálnej prírody, ba čo viac, aby sa osobné ambície ľudí nachádzajúcich sa
dočasne pri moci, nemohli štátnou mocou prezentovať ako večné
a nemenné pravdy Božie.
Konkrétne ide o to, aby sa
dočasní držitelia moci, touto štátnou
mocou nemohli vyhlásiť za Bohov a následne si nenárokovať moc v štáte
na večné časy, alebo aspoň do súdneho dňa.
Boli sme svedkami toho, že pravdy
vedeckého komunizmu, teda tie pravdy, ktorých pravdivosť bola dokonca
ukotvená - garantovaná v ústave ČSSR, a ktoré boli 40 rokov
povinne vyučované na školách a univerzitách ako jedine správne, ako jedine
vedecké pravdy, dnes sú považované inou dočasnou štátnou mocou, štátnou
mocou demokratickej Slovenskej republiky, za účelové bludy zločineckej
organizácie, zvanej Komunistické Strana Slovenska.
Na celej veci je ale zarážajúce
to, že na školách a univerzitách teraz už demokratickej Slovenskej
republiky, aj po páde komunizmu, pod pojmom „vzdelanie“ sa chápe, systematické
šírenie tých istých javov a zákonitosti materiálnej prírody, ktoré sa
systematicky šírili na školách ČSSR aj za vlády „zločineckého“ komunistického
spoločenského systému.
Postuláty „zločineckého“
vedeckého komunizmu, po páde komunizmu sa
jednoducho iba premenovali na postuláty demokratického relativizmu
a tak oni bez podstatných zmien aj v súčasnosti sa vyučujú na školách
a univerzitách SR ako najvedeckejšie pravdy prírody. Dá sa teda
konštatovať, že na školách a univerzitách SR, aj sa naďalej šíria experimentom
neoverené, či experimentom neoveriteľné, nepravdivé informácie
o javoch a zákonitostiach materiálnej
prírody a tak aj v súčasnosti na školách a univerzitách SR sa
páše taký istý zločin, štátom organizovaného podvodu na občanoch, aký sa páchal
za „zločinného“ komunizmu.
Ibaže tým pádom
demokratická Slovenská republika upiera svojim občanom ich právo na „vzdelanie“,
ktoré im garantuje článok 42, odstavec 1, ústavy SR. Nápravu zločineckej
činnosti štátnych orgánov SR, môže napraviť iba vedecká, občanmi SR jednoznačne
( i ústavou SR) akceptovateľná definícia pojmu „vzdelanie“.
Galileiho vedecká definícia pojmu
„vzdelanie“.
K vedeckému
a preto všeobecne (i ústavou SR) akceptovateľnému zadefinovaniu pojmu „vzdelanie“ nemusíme sa dopracovať pomocou vlastných
filozofických úvah, či vlastných filozofických analýz, nakoľko túto vedeckú
definíciu pojmu „vzdelanie“ za nás už dávno previedol nejeden génius
ľudstva, ktorý svojou vedeckou no hlavne experimentálnou - praktickou
činnosťou, posunul ľudstvo o veľký krok v pred pri poznávaní
pravdivých, experimentom overených javov a zákonitosti materiálneho
sveta. Jedným z takýchto géniov ľudstva bol aj prvý exaktný (experimentálny)
prírodovedec v dejinách ľudstva, Galileo Galilei. Tento génius
ľudstva proces zvaný „vzdelávanie“ zadefinoval, síce nepriamo, vo svojom slávnom výroku
o prírode nasledovným spôsobom:
„Múdrosť
tohto materiálneho (nie vysneného) sveta, je napísaná v grandióznej knihe,
ktorá je vždy a každému človeku na svete prístupná. Táto kniha sa volá príroda.
Z tejto knihy sa môže vzdelávať, (čiže nadobúdať múdrosť) iba ten
človek, ktorý pozná jazyk, ktorým je táto kniha napísaná. Múdrosti materiálneho
sveta sú zapísane v knihe prírody jazykom, ktorý sa volá matematika.
Písmenami jazyka zvaného matematika sú čísla a slovami sú vzorce, rovnice.“
Galileo
vo svojej definícii pojmu „vzdelanie“,
ktorú on odvodil zo svojej
celoživotnej vedecké skúsenosti, dal hlavný dôraz na znalosti z matematiky,
pretože podľa Galilea bez znalosti jazyka, ktorým je napísaná kniha prírody,
bez znalosti matematiky, nikto na tomto svete nemôže byť ani múdrym, ani vzdelaným
človekom. Z Galileiho definície pojmu „vzdelanie“ plynie záver, že žiadny človek na zemi, bez
znalosti matematiky nie je schopný dopracovať sa k žiadnej objektívnej
reálnej pravde prírody.
Gaileo
svojou definíciou pojmu „vzdelanie“, dal ľudstvu na vedomie hlavne to, že prvoradou úlohou procesu,
zvaného „vzdelávanie“, na
štátnych školách a univerzitách SR, by mala byť systematická výučba matematiky.
Podľa Galilea, vzdelávať sa znamená, v prvom rade učiť sa jazyk
prírody, čiže učiť sa matematiku.
V zmysle Galileiho
definície pojmu „vzdelanie“, článok 42, odstavec č. 1, ústavy SR, by mal
znieť nasledovne:
Občanom SR sa zaručuje právo na vzdelanie, čiže právo na
poznanie matematiky.
Takto zadefinovaný článok 42,
odstavec 1, ústavy SR, by už jednoznačne hovoril o tom, čo si ústava SR
predstavuje pod pojmom „vzdelanie“, no nehovoril by jednoznačne o
tom, čo si ústava SR predstavuje pod pojmom „matematika“. Preto pre
pochopenie jednoznačného odkazu článku 42, odstavec č. 1, ústavy SR, je
nevyhnutné ešte jasne zadefinovať to, čo si musí ústava SR jednoznačne predstavovať pod pojmom matematika.
Sokratesova definícia pojmu
matematika.
V prípade zadefinovania pojmu „matematika“,
už nemusíme postupovať vylučovacím
spôsobom, akým sme postupovali pri zadefinovaní pojmu „vzdelanie“, nakoľko jednoznačnú, aj vedecko - akademickou
obcou celého sveta všeobecne uznávanú definíciu pojmu „matematika“, ľudstvo už pozná minimálne 2500 rokov.
Táto jednoznačná a priama definícia pojmu „matematika“ pochádza od
jedného z najväčších a najuznávanejších antických mudrcov a to
konkrétne od antického filozofa menom Sokrates. Sokrates obsah pojmu „matematika“ zadefinoval
nasledovne: Matematika je veda
a to jedna z najkrajších. Absolútne presné a preto
nezvratné pravdy je možné nájsť iba v matematike. Matematika sa
k svojim absolútne presným a dokonalým pravdám dopracovala
tak, že ona ako jediná vedecká disciplína prestala sa zaujímať
o veci nestále, o veci materiálne a začala sa zaujímať
výlučne iba o veci abstraktné, iba o veci ktoré nemajú
s premenlivou, nestálou podstatou materiálnej prírody nič spoločného.
Matematika neskúma veci ktoré objektívne existujú aj mimo vedomia matematikov.
Matematika skúma iba veci, ktoré si matematici sami vymysleli. (Matematika
skúma prvočísla, racionálne a iracionálne čísla odtrhnuté od ich vzťahu
k zákonom materiálnej prírody.) „Matematika je veda a to
jedna z najkrajších. Absolútne presné a preto nezvratné pravdy
je možné nájsť iba v matematike. Matematika sa k svojim absolútne
presným a dokonalým pravdám dopracovala tak, že ona ako jediná vedecká
disciplína prestala sa zaujímať o veci nestále, o veci
materiálne a začala sa zaujímať výlučne iba o veci abstraktné,
iba o veci ktoré nemajú s premenlivou, nestálou podstatou materiálnej
prírody nič spoločného. Matematika neskúma veci ktoré objektívne existujú aj
mimo vedomia matematikov. Matematika skúma iba veci, ktoré si matematici sami vymysleli.
(Matematika skúma prvočísla, racionálne a iracionálne čísla odtrhnuté
od ich vzťahu k zákonom materiálnej prírody.)
„Matematika sa zaoberá výlučne vecami ktoré nie sú a práve preto nám
umožňuje dozvedieť sa o nich nepopierateľné, absolútne pravdy.“
Na
základe Sokratovej definície pojmu „matematika“, článok 42, odstavec č. 1, ústavy SR, by
mal znieť nasledovne: Občanom SR sa zaručuje právo na vzdelanie, čiže
právo na poznanie zákonov tej vedy, ktorá sa nezaoberá vecami ktoré sú, ale
vecami ktoré nie sú a práve preto nám umožňuje dozvedieť sa o nich
nepopierateľné, absolútne pravdy.
Takto
zadefinovaný článok 42, odstavec 1, ústavy SR by už jednoznačne zadefinoval
pojem „vzdelanie“, ako aj pojem „matematika“,
no jednoznačne by nezadefinoval to, čo si ústava SR predstavuje pod pojmom „veda
o veciach ktoré nie sú“. Preto
pre pochopenie jednoznačného odkazu článku 42, odstavec č. 1, ústavy SR, je
nevyhnutne zadefinovať ešte to, čo si ústava SR jednoznačne predstavuje pod pojmom „veda o veciach ktoré
nie sú“.
Komentár:
Tu sa končí múdrosť celého ľudského pokolenia, tu sa končí
múdrosť všetkých doteraz žijúcich géniov ľudstva, nakoľko v celých
dejinách ľudstva nikto sa ani len nepokúsil zadefinovať zmysel
a poslanie „vedy o veciach
ktoré nie sú“. (Okrem GRSc. Alexandera Járaya.) Pokiaľ by ústava SR pod
pojmom „vzdelanie“ chápala systematické šírenie zákonov takej vedy,
ktorá sa zaoberá vecami ktoré nie sú, potom by školy a univerzity SR
boli úplne zbytočné, lebo zákony o veciach ktoré nie sú, pre
občanov SR sú vhodné iba ak na nič a nie na poznávanie
zákonov dialekticko - materiálnej prírody. Otázkou teda ostáva už iba to, či sa
na školách a univerzitách SR vyučuje Sokratom zadefinovaná matematika,
teda veda o ničom, alebo či na školách SR a univerzitách SR sa
vyučuje nejaká iná, od Sokratovskéj matematiky odlišná matematika.
Kardinálnou
otázkou slovenského školstva je otázka, aká že sa to matematika
v súčasnosti vyučuje na školách a univerzitách SR.
Definícia matematiky ktorá sa
v súčasnosti vyučuje na školách a univerzitách SR.
Pre dialektické, vedecky
podložené zadefinovanie zmyslu a poslania tej matematiky, ktorá sa
v súčasnosti vyučuje na školách a univerzitách SR, je potrebné vrátiť sa
až ku koreňom vzniku matematiky, lebo bez poznania minulosti nie sme schopní
pochopiť súčasnosť, ale ani predvídať
budúcnosť matematiky ktorá sa bude raz vyučovať na školách a univerzitách
SR.
Na počiatku bolo účtovníctvo.
Stredovekí, kresťanskí filozofovia, ktorí o Sokratovej
definícii matematiky nič nevedeli, (lebo oni Sokrata považovali za antického
pohana a preto oni jeho „pohanské“ výroky zo zásady nebrali v
úvahu) považovali schopnosť človeka pochopiť matematiku (vtedy iba počty
a merbu) za vrodenú genetickú danosť, ktorou sa človek rodí a ktorú sa
človek nemusí naučiť, za vrodenú genetickú danosť, ktorá je podobná
vrodenej genetickej schopnosti človeka bez akéhokoľvek učenia sa, rozoznať
veľké od malého, pekné od škaredého, dobré od zla, pravdu od klamstva
a podobne. Matematika v kresťanskom (tmárskom) stredoveku bola pre
všetkých ľudí tak isto zrozumiteľná, ako im bol zrozumiteľný dejepis či
zemepis, alebo spev. V súčasnosti ale musíme konštatovať, že genetická
danosť občanov SR pochopiť tú matematiku, ktorá sa vyučuje na školách
a univerzitách SR, je daná iba veľmi úzkej skupine ľudí, pričom drvivá
väčšina študujúcich občanov SR má katastrofálne nízke vedomosti nielen
z matematiky, ale aj z tých predmetov, v ktorých je matematika
aplikovaná. Trend vzdelávania, trend výučby vždy komplikovanejšej pohanskej
bodovej matematiky, na štátnych školách a univerzitách SR, je zo dňa na deň
horší, pričom Ministrom školstva SR naznačované racionalizačné opatrenia, ktoré
by mali viesť k zvýšeniu vedomosti študujúcich občanov z predmetu
matematika, sú už v zárodku odsúdené na neúspech.
K tomu aby sme spoznali
ten osudný bod zvratu, pri ktorom sa z ľahko pochopiteľnej
kresťanskej Stredovekej matematiky, zrazu stala nikým nepochopiteľná
veľmi komplikovaná „pohanská“
bodová matematika novoveku, musíme vedieť v prvom rade to, že na
akých princípoch stála tá ľahko zrozumiteľná, stredoveká matematika a na akých
princípoch stojí tá veľmi ťažko pochopiteľná, novodobá „pohanská“ matematika,
ktorá sa vyučuje na školách a univerzitách SR. Musíme vedieť ako „pohanská“
bodová matematika novoveku definuje svoj existenčný princíp, čiže
matematický bod.
Existenčný princíp stredovekej
matematiky.
Poslaním stredovekej matematiky
bola evidencia počtu, či rozmerov materiálnych objektov pomocou
zracionalizovaných, substitučných znakov, pomocou matematických
čísel. V počiatočnom (paleolitickom) štádiu zrodu matematiky, každé
matematické číslo bolo v skutočnosti substitučným, náhradným symbolom
počtu kusov, či rozmerov jasne zadefinovaných, jasne pomenovaných materiálnych objektov. V stredovekej
matematike samotné matematické číslo, bez jeho funkčnej, organickej
závislosti na materiálnom objekte, ktorého počtovú hodnotu prezentovalo, nemalo
žiadny zmysel. Preto Stredoveká matematika prezentovala binaritu, čiže vzájomnú, podvojnú, existenčnú
spätosť matematického čísla s tým materiálnym kvantom, ktorého
hodnotu, to ktoré matematické číslo prezentovalo. Stredoveká matematika
plnila úlohu účtovníctva, čiže úlohu vedenia rôznych číselných údajov
o materiálnych objektoch. Úlohou stredovekých účtovníkov, čiže úlohou
stredovekých matematikov, bolo okrem vedenia číselnej evidencie materiálnych
objektov, aj hľadanie čo najracionálnejších, čo najjednoduchších foriem zápisu,
evidencie materiálnych objektov pomocou nových číselných operácii, ktoré ale
museli bezpodmienečne akceptovať existenčnú spätosť týchto nových matematických operácii s tými materiálnymi
kvantami, ktorých hodnotu prezentovali.
Sloboda stredovekých
matematikov narábať s odmaterializovanými, substitučnými matematickými
číslami, ktoré oni používali pri vedení účtovníckych evidencii materiálnych
kvánt, nedovoľovala im ignorovať materiálnu podstatu týchto odmaterializovaných
matematických čísel a preto stredovekí matematici nesplodili žiadne
demeterializované matematické aparáty, ktoré by pojednávali o ničom
a nie o konkrétnom materiálnom niečom. Základnú, existenčnú
operáciu Stredovekej matematiky prezentovala racionalizačná úprava
nasledujúcej rovnosti.
1. krava + 1. krava +1. krava = 3.
krava
Úlohou stredovekého matematika,
účtovníka bolo zjednodušiť uvedenú rovnosť, pomocou vykrátenia, pomocou odmaterializovania tejto rovnosti existenčnou kvantovou hodnotou,
v tomto prípade kravou, nasledovným spôsobom:
1. krava + 1. krava +1. krava
= 3. krava / krava =
(1 + 1 + 1 = 3)krava
Takto substitučné,
odmaterializované, numericky
zracionalizované, vyjadrenie zápisu existenčných materiálnych kvánt, (kráv)
potom už predstavovali iba dematerializované matematické čísla, ktoré ale boli
vždy kryté materiálnymi kvantami konečnej a ďalej nedeliteľnej
hodnoty. (Hodnotou celej a živej kravy.) Dá sa teda povedať, že kresťanská
stredoveká matematika, bola vedou výlučne o materiálne krytých
číslach a o matematických operáciách medzi takýmito materiálne
krytými číslami !!!
Z hore
uvedeného vyplýva, že kresťanská Stredoveká matematika nebola
v žiadnom prípade „vedou o veciach ktoré nie sú“ teda vedou
o ničom, ale že kresťanská Stredoveká matematika bola
vždy iba vedou o konkrétnych, materiálnych veciach, teda
„vedou o veciach ktoré sú.“ Dá sa teda povedať, že kresťanská
Stredoveká matematika bola v súlade s reálnymi zákonmi prírody (teda
aj s Božími zákonmi) a práve preto ona bola zrozumiteľná pre
všetkých ľudí na svete. Na základe hore citovaného existenčného princípu
Stredovekej matematiky, článok 42, odstavec č. 1, ústavy SR, by mal
znieť nasledovne:
Občanom
SR sa zaručuje právo na vzdelanie, občanom SR sa zaručuje právo na
poznanie kresťanskej Stredovekej matematiky, čiže tej vedy, ktorá sa
zaoberá číslami, ktoré sú kryté materiálnymi kvantami.
Článok
42, odstavec č. 1, ústavy SR, ale takto nemôže znieť, lebo na školách
a univerzitách SR, sa už kresťanská Stredoveká matematika nevyučuje a to
s tým zdôvodnením, že jej aparát je už dávno prekonaný novodobou
(nekresťanskou, pohanskou, liberálnou, Newtonovou) bodovou matematikou.
Konkrétnu odpoveď na
otázku, prečo sa na školách a univerzitách SR nevyučuje kresťanská
Stredoveká matematika, prečo sa na školách a univerzitách SR nevyučuje
veda ktorá sa zaoberá číslami, ktoré sú kryté materiálnymi kvantami, môžeme
dostať iba vtedy, keď podrobíme analýze Existenčný princíp tej novodobej
pohanskej matematiky, ktorá sa na školách a univerzitách SR na príkaz
Ministra školstva SR povinne vyučuje.
Existenčný princíp matematiky ktorá sa
vyučuje na školách a univerzitách SR.
Kresťanská
Stredoveká kvantová matematika, matematika, materiálne krytých čísel, ukončila svoju platnosť v dobe
osvietenectva, (v dobe návratu
kresťanskej spoločnosti k antickej kultúre) keď do škôl
a univerzít kresťanskej Európy dostala sa pohanská, Antická matematika.
Antickí účtovníci - antickí matematicusovia si počas ničnerobenia všimli, že medzi
substitúčnými, dočasne odmaterializovanými matematickými číslami nachádzajú
sa aj také čísla, ktoré sú deliteľné iba číslom 1 a samým sebou a tak
oni tieto čísla nazvali prvočíslami. Následne zadefinovali zákonitosť
existencie prvočísiel, čím v matematike odštartovali proces hľadania
ďalších zvláštnosti medzi samotnými číslami, bez ich vzťahu k tým
materiálnym kvantám, ktoré tieto čísla mali pôvodne reprezentovať. Hľadaním
zákonov súvzťažnosti medzi samotnými matematickými číslami, bez zreteľa na ich binárnu,
bez zreteľa na ich organickú spätosť
s materiálnymi kvantami, ktorých hodnotu boli povinné tieto čísla
prezentovať, začal sa proces prerodu „kresťanskej Stredovekej matematiky“
na čistú, liberálnu, pohanskú, Newtonovu bodovú matematiku, čiže na numerológiu,
ktorá sa v súčasnosti vyučuje na
školách a univerzitách SR a ktorá sa akýmsi nedopatrením nazýva ako Antická
bodová matematika.
Jedným
z mnohý iných dôvodov pre vznik numerológie, (Antickej matematiky)
bol výsledok podielu čísla 10 číslom 3. Tento výsledok šokoval antických
matematicusov, lebo on predstavoval dosial neznáme, nekonečné, periodicky
sa opakujúce číslo 3, 333333......! V momente zrodu tohto nového,
čudného čísla, vznikla pre antických matematikov aj naliehavá požiadavka
zadefinovať konečnú hodnotu tohto čísla, čiže nájsť pre toto číslo jeho
konkrétne miesto na fyzikálnom, materiálnom metri metri.
Na
splnenie tejto úlohy potrebovali antickí matematicusovia vytvoriť úplne nový
meter, čiže abstraktný, matematický meter, ktorí by bol rozdelený na
také malé časti, pomocou ktorých by sa dala vyjadriť aj konečná, celočíselná
dĺžková hodnota tohto novoobjaveného, periodicky sa opakujúceho čísla. Úlohou
antických matematikov bolo teda nájsť teoreticky najmenšie možné existenčné
dĺžkové matematické kvantum, ktorého celočíselny násobok by vyjadroval konečnú
dĺžkovú hodnotu uvedeného periodického čísla.
Túto
úlohu antickí matematici vyriešili tak, že za najmenšie možné dĺžkové kvantum vyhlásili
úsečku ktorej začiatok splýva s jeho koncom. (Ak by to neurobili,
potom by v matematike racionálne a iracionálne čísla nemali miesto.)
Dĺžku tohto základného matematického kvanta označili číslom 0,
nula. Takto zadefinované existenčné dĺžkové matematické kvantum označili
za matematický bod.
Takto
zadefinované násobky nulových dĺžkových hodnôt matematických bodov potom
prezentovali hodnotu Substitučných, matematických čísel vytvorených na tom
novom matematickom metri. (Násobky úsečiek, ktorých začiatok splýval
s ich koncom.)
Zadefinovaním
matematického bodu ako, absolútne dokonalého a absolútne najmenšieho
existenčného dĺžkového kvanta, kresťanská Stredoveká materiálna matematika
zanikla, lepšie povedané pretransformovala sa na čistú numerológiu,
ktorá sa mylne označuje ako Antická bodová matematika. Táto Antická
bodová matematika, čiže čistá numerológia
sa vyučuje na školách a univerzitách SR ako jazyk materiálnej
prírody. Pomocou tejto bodovej matematiky, čiže pomocou čistej numerológie,
súčasná relativistická veda sa pokúša
opísať zákony materiálnej prírody.
Na základe hore citovaného a všeobecne akceptovaného existenčného
dĺžkového kvanta Antickej bodovej matematiky, čiže existenčného
dĺžkového kvanta čistej numerológie, článok 42, odstavec č. 1, ústavy
SR, by mal znieť nasledovne:
Občanom SR sa zaručuje právo na vzdelanie, občanom SR
sa zaručuje právo na poznanie numerológie, na poznanie vedy, ktorá sa
zaoberá číslami, ktoré sú kryté bezrozmernými bodmi.
Článok 42, odstavec č. 1,
ústavy SR, ale ani v tejto podobe nemôže byť zadefinovaný, lebo
z takto zadefinovaného článku ústavy SR by pre žiadneho občana SR nebolo
jasné o čom ten článok ústavy SR vôbec pojednáva, ale aj preto, lebo na školách
a univerzitách sa okrem Antickej bodovej matematiky, okrem antickej
numerológie, vyučuje ešte jedná matematika a to Newtonova matematika
limitných bodových kvánt, čiže veľmi komplikovaná Newtonova limitná
numerológia, ktorá nie je práve kompatibilná s Antickou bodovou
matematikou, matematikou násobkov úsečiek ktorých začiatok splýva s ich
koncom.
Rozdiel medzi Antickou
bodovou matematikou, antickou numerológiou a Newtonovou, limitne
bodovou matematikou, Newtonovou, limitnou numerológiou, je natoľko
komplikovaný, že ho nevie vysvetliť ani jeden matematik na svete, i keď
všetci matematici na svete jednotne tvrdia, že medzi Antickou bodovou
a Newtonovou limitne bodovou matematiku - umerológiou, je
priepastný rozdiel.
Na základe existencie Antickej
bodovej matematiky, ako aj existencie Newtonovej limitne bodovej
matematiky, článok 42, odstavec č. 1, ústavy SR, by mal znieť
nasledovne:
Občanom SR sa zaručuje právo na vzdelanie, čiže právo
na poznanie antickej numerológie, ako aj Newtonovej limitnej
numerológie.
Článok 42, odstavec č. 1,
ústavy SR, nemôže znieť ani takto, lebo z takto zadefinovaného článku
ústavy SR, by žiadny občan SR nevedel o
čom ten článok ústavy SR vôbec pojednáva, ale aj preto, že nikto na svete nevie
vysvetliť aký je rozdiel medzi Antickou bodovou numerológiou a Newtotnovou
limitnou numerológiou.
Aby sa občanom SR mohlo zaručiť
ich ústavné právo na „vzdelanie“, je potrebné zasadiť sa za to, aby
každý občan SR poznal aký je rozdiel
medzi Antickou numerológiou a medzi Newtonovou limitnou
numerológiou.
Komentár. Súčasní bodoví matematici tvrdia, že tak ako Antická bodová matematika, tak aj Newtonova matematika limitných
bodových kvánt, v plnom rozsahu akceptuje existenčný princíp Stredovekej matematiky a to tým, že
aj čísla Antickej bodovej matematiky, ako aj čísla v Newtonovej
limitne bodovej matematike, sú kryté objektívne existujúcimi kvantami,
pričom tými krycími kvantami čísel Antickej i Newtonovej bodovej
matematiky sú dokonale nulové (žiadne) a nedokonale nulové, ešte nie
žiadne dĺžky matematických bodov. Podľa bodových matematikov, úsečka,
ktorej začiatok splýva s jej koncom, nie je nič, ale taká
úsečka ktorá objektívne existuje
a preto aplikácia tejto nulovej úsečky ako existenčného kvanta v
Antickej i Newtonovej bodovej matematike, neporušuje existenčné princípy
Stredovekej triviálnej kvantovej
matematiky. Podľa bodových matematikov, tým, že oni zaviedli do Stredovekej
matematiky pojem matematický bod, čiže pojem dĺžky úsečky ktorej
začiatok splýva s jej koncom, oni Stredovekú matematiku
nezlikvidovali, ale oni ju iba zracionalizovali, oni ju iba zmodernizovali, oni
ju iba doviedli k najvyššiemu možnému stupňu presnosti.
Aký je rozdiel medzi Antickou
a Newtonovou numerológiou.
Súčasní bodoví matematici -
numeorológovia tvrdia, že matematická operácia typu: 1.0 + 1.0 + 1.0 = 3.0 / 0
= 1 +1 + 1 = 3 je úplne zhodná s existenčným
princípom Stredovekej matematiky typu: 1. krava + 1. krava
+1. krava = 3. krava / krava = (1 + 1
+ 1 = 3)krava
Kríza vo vedomí ľudstva pramení
s toho, že bodoví matematici, čistí numerológovia, keď začnú hovoriť
o matematike, v skutočnosti nevedia o čom hovoria. Dôkaz
o tom, že súčasní bodoví matematici nevedia o čom hovoria je aj tá
skutočnosť, že oni si bez problémov dovolia deliť číslo 1 na jeho menšie časti
a to napriek tomu, že číslo 1 v Antickej bodovej matematike,
prezentuje hodnotu jedného matematického bodu, čiže dĺžkovú hodnotu úsečky
ktorej začiatok splýva s jej koncom, teda takej úsečky, ktorá v
bodovej matematike prezentuje najmenšiu možnú, ďalej nedeliteľnú dĺžkovú
hodnotu .
Zvláštnosťou Antickej
bodovej matematiky, čiže antickej numerológie je to, že ak v nej
prevedieme akýkoľvek matematický, či numerologický úkon, teda aj v zmysle
Stredovekej matematiky nelogický matematický úkon, a ak tento
nelogický úkon vynásobíme existenčným kvantom Antickej bodovej matematiky,
matematickým bodom, vždy dostaneme jeden a ten istý, pritom správny
výsledok a to rovnicu typu: 0 =
0.
Keď matematické zápisy:
1 + 1 + 1 = 3; 2 + 3 + 6 =
1; 1/3 = 10 „zmaterializujeme“
kvantom 0, ako to vyžaduje existenčné pravidlo Stredovekej matematiky, 1. 0 + 1 . 0 + 1. 0 = 3. 0; 1. 0/3. 0 = 10. 0; 2. 0 + 3. 0 + 6. 0 =
1.0; potom dostaneme vždy rovnaké výsledky
a to výsledky typu: 0 = 0; lebo
platí, že:
3. 0 = 3. 0; čo je to isté ako 0 = 0; 11. 0 = 1. 0; čo je to isté ako 0
= 0; 1/3. 0 = 10. 0 čo je to isté ako 0 = 0;
Ak by sme hociktorý,
i nelogický matematický aparát Antickej bodovej matematiky,
„zmaterializovali“ kvantom 0, ako
to vyžaduje existenčné pravidlo Stredovekej matematiky, výsledkom tohto
zmaterializovania by bola vždy iba jedná a tá istá rovnica a to
rovnica 0 = 0; Celá múdrosť Antickej bodovej
matematiky, celé vedecké poslanie Antickej bodovej matematiky, je
zhrnuté v tejto jedinej a preto univerzálnej rovnici: 0 = 0;
Jedinú chybu v Antickej
bodovej matematike urobíme iba vtedy, keď do jej zápisu zavedieme znak
nerovnosti, lebo v Antickej bodovej matematike neexistuje ani jeden zápis,
ktorý by reprezentoval nerovnosť medzi kvantovými hodnotami jej numerologikých
čísiel. Iba tento zápis, 0 > 0 je
nelogický v Antickej bodovej matematike. Všetky rovnice Antickej matematiky sú si obsahovo
totožné, lebo prezentujú hodnotu rovnice 0 = 0.
Newtonova limitná bodová
matematika, líši sa od Antickej bodovej matematiky tým, že ona matematický
bod definuje dvojejdine, čiže raz ako dokonalé nič a inokedy ako ešte
nedokončené, teda limitné nič, čiže ťažko definované niečo. Newtonova
limitná bodová matematika preto pozná aj zápornú nulu, ktorú Newton
aplikoval pri zápise svojej slávnej rovnice, ktorou opisuje svoj tretí zákon pohybu
a to zákon akcie a reakcie v tvare +F = -F. Keď túto
rovnicu podrobíme úpravám, ktoré dovoľuje antická bodová matematika,
v tvare +F = -F/ F; dostaneme rovnicu +1 = -1.
Keď k tejto rovnici priradíme existenčné kvantum Antickej
matematiky, čiže bod nula, 0, dostaneme rovnicu +1.0 = -1.0, čiže
rovnicu +0 = -0,
Na základe existencie Antickej bodovej matematiky, ako
aj existencie Newtonovej limitne bodovej matematiky, článok 42,
odstavec č. 1, ústavy SR, by mal znieť nasledovne: Občanom SR sa zaručuje právo
na vzdelanie, čiže právo na poznanie existenčnej rovnice Antickej bodovej
matematiky v tvare 0 = 0,
ako aj na poznanie existenčnej rovnice Newtonovej limitne bodovej
matematiky v tvare +0 = -0.
Na základe takto definovaného článku 42 ústavy SR, by každý
jeden občan SR musel mať z matematiky známku 1, okrem učiteľov matematiky,
ktorí by mali z matematiky prepadnúť.
Podrobnejšie sa Newtonovou matematikou zaoberám v stati
Newtonova derivácia.
Jámen.